Tuesday, January 17, 2012

"Bagaimana beli barang dan dapat $$$ PERCUMA ?"

Tajuk blog saya kali ini adalah " bagaimana membeli barang dan dapat $$$ percuma ? "

Mungkin anda pernah mengalami setiap kali terima gaji anda akan membelanjakan kesemua wang anda untuk perbelanjaan bulanan anda tanpa ada simpanan. Ini berdasarkan kajian yang telah dilakukan oleh Price Waterhouse Cooper pada tahun 2004.

Didalam statistik itu keluarga biasa membelanjakan kesemua wang mereka pada keperluan asas seperti pengangkutan, makanan, tempat tinggal dan sebagainya. ini menyebabkan 0% baki pada mereka setiap hujung bulan. Tetapi pada masa sekarang setiap keluarga pasti ade menggunakan " KAD KREDIT "   dan memiliki hutang ke atas kadnya, ini menyebabkan pendapatan bulanan mereka menjadi " NEGATIVE " bukan pada tahap 0% gaji setiap bulan.

Saya ada peluang yang baik untuk kongsikan dengan anda "bagaimana ingin mengatasi masalah ini " . Emailkan kepada saya di hafizsudin@gmail.com atau hubungi saya di talian 017 6977993 - hafiz- atau layari www.fusionexcel.com 

" perkongsian ilmu adalah secara " PERCUMA " dan TIADA PAKSAAN "

Saya JAMIN dengan adanya ilmu baru anda pasti tidak akan rugi .

Terima kasih kerana meluangkan masa untuk membaca post saya ini

No comments:

Post a Comment